Jump to content

Recommended Posts

Posted

Såg extramaterialet till City of Lost Children. Det jag tycker var konstigt var att i ena dokumentären stod det att han inte var med i den för att han inte ville. I en annan var han med men då fick man bara se hans ansikte i skugga á Kalla Fakta. Någon som vet något om detta? Försöker han vara mystisk? Verkar lite löjligt.

Posted

Jag tror att det kan vara att han vill kunna gå ute på gatan utan att någon känner igen honom... men det kan ju lika väll vara att han vill skapa en mystik.

vad tycker du om filmen då? jag tycker den är helt underbar och är en av mina favoritfilemr

Posted

Ja, det skulle ju kunna vara en förklaring men han är ju själv med i filmen! Men ja, det låter väl ganska troligt.

Angående filmen så var den väldigt bra. Bättre än Delicatessen. Fast det kändes ändå som något saknades, jag vet inte vad. Helt otroligt snygg är den i alla fall. Och Lillebror måste ju vara den söööööötaste ungen någonsin på film.