Gå till innehåll

k-9

Medlemmar
  • Inlägg

    2
  • Blev medlem

Utmärkelser för k-9

Nybörjare

Nybörjare (1/14)

  • Första inlägget
  • Konversationsstartare
  • Överlevde första veckan
  • En månad senare
  • Ett år

Senaste emblem

10

Anseende

  1. k-9

    DV-AVI till DVD

    Tack så mycket krockis! Ska ta och titta närmare på Canopus ProCoder 2 mvh /Niklas
  2. Jag är en nybörjare som ska börja redigera film i datorn. Till det arbetet har jag tänkt att använda Movie Maker som finns i XP. Mina frågor är: 1 Kan man konvertera DV-AVI formatet till DVD formatet som man kan spela i alla vanliga stationäradvd spelare i Movie Maker? Eller gör man det i något annat program, ex brännarprogrammet Nero? 2. Är det mpeg2 formatet som används i vanliga stationära dvdspelare? mvh/Niklas
×
×
  • Skapa nytt...