The-o Postad 31 oktober 2006 Postad 31 oktober 2006 Hej! Idag så var jag på Tekniska Musset för att spana in deras nya studio. Den var väl helt ok, men de som ja genast fick syn på var deras video mixer system. Tricaster, tydligen ett av de bästa på marknaden. Har kollat in de, men de är tydligen som en box, en liten tv studio i en väska. Då undrar jag, finns det nån annan vitruell video mixer då jag kopplar in 2 kameror till datan och kan byta kamera under sändning? tack på förhand :) /The-o 0 Citera
BasMartin Postad 2 november 2006 Postad 2 november 2006 ja det finns, läste om någon i Monotor för länge sedan jag ska försöka koll aom jag kan hitta vad det var för nått! 0 Citera
jensmedia Postad 16 november 2006 Postad 16 november 2006 Du kan använda Blackmagics nya HDMI kort, kostar bara $250. Vet inte om man behöver två kort eller om man kan köra in två kameror via HDMI direkt på ett kort. Har inte sett några tester än. Läs mer här: http://www.blackmagic-design.com/products/intensity/on-air/ Jens 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.