jmalmsten Posted October 28, 2006 Posted October 28, 2006 satt och gled runt på Quicktimes trailersida och hittade denna film: http://www.apple.com/trailers/newmarket/deathofapresident/trailer/ En "dokumentär" om mordet på George W. Bush. Själva trailern säger inte så mycket men tydligen så skall filmen vara som en dokumentär som skulle sändas 2008 om mordet som skulle ha skett 2007. Det som gör den udda är just att... det har ju inte skett än ;) 0 Quote
MovieSwede Posted October 28, 2006 Posted October 28, 2006 Det är en så kallad mockumentery. DVS Fejkad dokumentär. Att den utspelar sig i framtiden gör väl att den funkar. Det är värre med mockumentarys som låtsat vara dokumentärer i nutid. 0 Quote
Christian van Caine Posted October 28, 2006 Posted October 28, 2006 Forgotten Silver for the win!!!! :-D 0 Quote
Creator Posted October 28, 2006 Posted October 28, 2006 Jag har sett trailern o den verkar riktigt lovande, en bra bit in på trailern trodde jag faktiskt att det var en riktig dokumentär, fast man hade ju sina misstankar. På tal om trailers tycker jag The Good German med George Clooner, Cate Blanchett och Tobey ''Spider-Man'' Maquire ser riktigt snygg ut (svart-vit med fina kontraster) o verkar även den lovande. Kolla in den! 0 Quote
Recommended Posts