TDA Postad 26 oktober 2006 Postad 26 oktober 2006 Nån mer än jag som är supersugen på att se vad Clintan kokat ihop i sin nya film? Själv gissar jag på storslam på Oscarsgalan. En WWII film med lite flaggviftande gjord av Clintan, juryn kommer gråta av lycka. Det var ju t o m något man skämtade om på förra galan. Att det inte var nån idé för någon annan film att ens försöka. :) Biopremiär: 3/11 http://www.apple.com/trailers/dreamworks/flagsofourfathers/ Tills dess blir det att avnjuta De skoningslösa ännu en gång, en av de absolut bästa filmer jag sett. 0 Citera
TheBrotherOfLight Postad 26 oktober 2006 Postad 26 oktober 2006 Såg välgjort ut, men ack så tråkigt. 0 Citera
Speero Postad 26 oktober 2006 Postad 26 oktober 2006 tycker den ser väldigt välgjord ut och tror att detta kommer att bli en mer historia bakom än en massa krig.. bra kommer den defenitivt att vara. 0 Citera
TDA Postad 26 oktober 2006 Författare Postad 26 oktober 2006 O nästa år kommer "Letters from Iwo Jima", en till WWII film av Clintan. Men den här gången från japanernas perspektiv, med Ken Watanabe i huvudrollen. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.