taktikal Postad 19 oktober 2006 Postad 19 oktober 2006 filmen är klar.. undrar en sak.. jag ska exportera den till dvd format.. och jag ska deinterlaca den med blur.. men då blir ju efter texterna och intro loggan också blurrad.. det enda som skall blurras är filmen som ligger mitt i mellan introbilden och sluttexterna.. någon som har något tips på hur man kan göra? 0 Citera
jernby film Postad 19 oktober 2006 Postad 19 oktober 2006 Beror på vad du har för program ? Var finns filmen nu ? /nils 0 Citera
taktikal Postad 20 oktober 2006 Författare Postad 20 oktober 2006 final cut.. filmen finns där klippt och klar.. i ett projekt alltså.. inte som en hel exporterad fil... 0 Citera
Pehrbau Postad 20 oktober 2006 Postad 20 oktober 2006 Utan att känna till Final Cut så varför inte lägga allt på tidslinan och dela upp den så att alla ställen som skall ha filtret hamnar på egna bitar. Vid export av tidslinan blir allt en hel fil igen. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.