JamesDean Postad 10 oktober 2006 Postad 10 oktober 2006 Jag och en vän till mig är riktiga film freaks. Vi har tänkt att plugga ett praktiskt filmprogram men behöver dokumenterad erfarenhet. Vi undrar om någon/några på forumet här kan ge några förslag eller i alla fall peka åt rätt riktning för att få rätsida på det hela? Jag tackar på förhand. 0 Citera
JamesDean Postad 13 oktober 2006 Författare Postad 13 oktober 2006 ge några förslag eller i alla fall peka åt rätt riktning Med det menade jag om ni kan något om DV-kameror och ifall nu kan ge några prisvärda förslag att köpa. Tackar återigen på förhand. 0 Citera
Djungelsmurfen Postad 13 oktober 2006 Postad 13 oktober 2006 Hur mycket pengar du är beredd att lägga ut för en kamera kan vara bra att veta om man ska hjälpa dig! ;) 0 Citera
JamesDean Postad 17 oktober 2006 Författare Postad 17 oktober 2006 Nja, 3000:- kanske? Vet inte riktigt eftersom vi är två st beror på vad min kompis kan lägga ut, men säg absolut max 4000:- 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.