Andreas C Postad 27 september 2006 Postad 27 september 2006 Någon som är med och tävlar i Pixel (Skånes deltävling till Novemberfestivalen) i år? Min film 'Counting Sheep' är med och det är dessutom min första filmfestival så det ska bli väldigt intressant. 0 Citera
barnholdt Postad 27 september 2006 Postad 27 september 2006 Har inte skickat in något men kanske går dit för att titta lite. Har någon från SFVK skickat in så SKA jag dit. :) 0 Citera
Andreas C Postad 4 oktober 2006 Författare Postad 4 oktober 2006 Nu har jag fått ett preliminärt program för Pixel. Min film visas i filmpasset mellan 17-18. Räknade filmerna i programmet och det ser ut att vara 73 filmer som deltar, varav 15 i den klass jag tävlar i. Blir mycket film att se! :) Pixel öppnar portarna nu på lördag 7 Oktober, 9.30 på Dunkers Kulturhus i Helsingborg och prisutdelningen är ca 21.00. 0 Citera
MovingStonecat Postad 4 oktober 2006 Postad 4 oktober 2006 Jag gjort visuella effekter i filmen "Transformation" ... i filmpasset "Åldersgräns 15 år" 0 Citera
final_cut Postad 4 oktober 2006 Postad 4 oktober 2006 Pixel öppnar portarna nu på lördag 7 Oktober, 9.30 på Dunkers Kulturhus i Helsingborg och prisutdelningen är ca 21.00. Jag råkar vara i Helsingborg, hur kommer man in? Kostar det nåt, etc. etc.? 0 Citera
Andreas C Postad 6 oktober 2006 Författare Postad 6 oktober 2006 Jag råkar vara i Helsingborg, hur kommer man in? Kostar det nåt, etc. etc.? "Inträdet är blygsamma 40 kronor och ger dig tillträde till alla filmpass under dagen. Biljett köps i receptionen på Dunkers Kulturhus och kan göras från och med 9.30 på festivaldagen. Observera att salongen har ett begränsat antal platser och det är först till kvarn som gäller till de olika filmpassen." http://r002049.helsingborg.se/pixel/index.html 0 Citera
sound_front Postad 30 oktober 2006 Postad 30 oktober 2006 Någon här son vann någor trevligt på PIXEL eller annan regional festival? http://r002049.helsingborg.se/pixel/nyheter.html 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.