Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Jag undrar om någon här vet hur man får tag på en svensk manual till Final cut pro 5.0 ? Tycker det är dåligt att Apple har en svensk sajt med produkter osv. men inte svenska manualer ...någon som vet?

Postad

Fick du ingen manual när du köpte programmet? Vänd dig till återförsäljaren och kräv en manual, det har man rätt till enligt konsumentköplagen.

Annars får du nog söka efter en på eBay, Tradera och alla andra bytesställen.

Postad

Så med andra ord finns det svenska manualer?min skola har precis innan sommarlovet köpt programmet och de fick en engelsk manual men jag vill ha svensk...underlättar mycket för oss som jobbar med programmet...har ej problem med engelska utan det underlättar mycket med svensk manual...

Postad

Missade att du skrev svensk...

Om programmet finns på svenska borde det rimligtvis finnas en svensk manual. Men såvitt jag minns så är Final Cut endast på engelska... då är det nog kört tyvärr.

Postad
Missade att du skrev svensk...

Om programmet finns på svenska borde det rimligtvis finnas en svensk manual. Men såvitt jag minns så är Final Cut endast på engelska... då är det nog kört tyvärr.

Du minns helt rätt ang att det endast är engelsk manual till FCP.

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...