TomStac Postad 10 september 2006 Postad 10 september 2006 Jag har lite problem med att få effekter att vara kvar i mitt projekt i Premiere 6.0. Jag har precis börjat att testa programmet och har sökt med lykta i manualen och hjälpfunktionen men kan inte hitta en lösning. Jag kör med en importerad AVI-fil och jag aktiverar effekten men när jag sedan kör klippet på tidslinjen så återgår bilden till ursprunget med sämre upplösning. Effekten syns alltså inte på bild. Den syns dock på tidslinjen som en markering i Keyframe. Hur skall jag göra för att effekten skall vara kvar? Eftersom effekterna finns i programmet måste de ju kunna aktiveras och vara sparade i projektet. 0 Citera
simonrahnster Postad 10 september 2006 Postad 10 september 2006 Prova att hålla ner ALT eller SHIFT när du drar över tidslinan. 0 Citera
TomStac Postad 10 september 2006 Författare Postad 10 september 2006 Tack Simonrahnster, men det hjälpte inte. Jag kom dock på det själv. Under Timelinemenyn tryckte jag på "render workspace" och det gjorde susen! Undrar varför manualen inte kan vara lite tydligare.... 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.