K R Films Postad 9 september 2006 Postad 9 september 2006 När jag ska lägga in text på ett klipp, lägger jag in en ruta från Media Generators, och transparent bakgrund osv. Jag får två korsande streck som gör att klippet mörknar mot slutet ("fade") och jag får inte bort skiten. Hur gör jag?! 0 Citera
Film smurfen Postad 10 september 2006 Postad 10 september 2006 Dem svarar när de har svar. ;) Dra isär "SKITEN" (klippen) från varann om det blir streck som korsar varann. Prova det om det är det du menar. ;);) 0 Citera
K R Films Postad 10 september 2006 Författare Postad 10 september 2006 seriöst, jag får två korsande streck över klippet som inte går att justera, bara själva ljuset på texten. Det gör att klippet svartnar mot slutet, varför?! Behöver SNABB hjälp! 0 Citera
Pace Postad 10 september 2006 Postad 10 september 2006 Ingen som vet?? Skriv en rubrik som säger vad din fråga handlar om, annars vet ju ingen vad du vill ha hjälp med. Jag har ändrat den från "SONY Vegas Hjälp!". Sedan är det bra om du låter bli att bumpa tråden efter bara ett antal timmar. 0 Citera
K R Films Postad 10 september 2006 Författare Postad 10 september 2006 Sorry, problemet fixat. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.