taktikal Postad 29 augusti 2006 Postad 29 augusti 2006 jag får detta fel meddelande vid capture i final cut.. "Batch capture. Time code error. unable to locate the specified timecode.you may have a specified timecode with insufficient room for a pre/post roll operation" jag har precis gått över från premiere och har inte hittat ett sätt att få ett helt band til hårddisken.. genom att bara trycka på en knapp och komma tillbaka en timme senare.. hur gör jag,, steg för steg.. knapp för knapp? någon som har koll ? 0 Citera
barnholdt Postad 2 september 2006 Postad 2 september 2006 Sid 271 FCP 5 User Manual Vol I är en bra början om det inte löst sig för dig. 0 Citera
Armin Postad 18 september 2006 Postad 18 september 2006 Ja och en kompis hade precis samma problem idag i skolan , och det löste sig genom att vi startade om programmet 0 Citera
barnholdt Postad 19 september 2006 Postad 19 september 2006 Ja och en kompis hade precis samma problem idag i skolan , och det löste sig genom att vi startade om programmet Kan varit så men jag tycker mer att ursprungsproblemet låter som att någon försökt köra en Batch utan att sätta in och ut markeringar. Jag tycker personligen att det är lättare att be FCP leta upp dem efter man gjort sin capture (jag pallar inte sätta in och ut på ett helt band) om man vill ha ett helt band fångat. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.