J0AKIM Postad 18 augusti 2006 Postad 18 augusti 2006 Kan någon förklara för mig hur man gör för att ha en .avi fil som backgrund på dvd meny´n? Har suttit och försökt få till det i abobe encore dvd 2.0. Skulle någon kunna förklara det för mig på något bra sätt? Tack på förhand 0 Citera
simonrahnster Postad 18 augusti 2006 Postad 18 augusti 2006 [citat=J0AKIM;72326]Kan någon förklara för mig hur man gör för att ha en .avi fil som backgrund på dvd meny´n? Har suttit och försökt få till det i abobe encore dvd 2.0. Skulle någon kunna förklara det för mig på något bra sätt? Tack på förhand[/citat] Beskriv vad du har problem med så slipper jag eller någon annan skriva en bibel som svar. 0 Citera
J0AKIM Postad 18 augusti 2006 Författare Postad 18 augusti 2006 Jag vill göra en dvd meny där jag har en film snutt som rullar i bakgrunden (helskärm) och sen ovanpå det ska jag lägga in Knappar för "play" "extramaterial" mm. 0 Citera
Euphrosyne Postad 18 augusti 2006 Postad 18 augusti 2006 Jo så här du Importerar den videon du vill ha som bakgrund till encore... trycker på din meny väljer properties, sedan fliken motion. Där det står video har du en liten knapp som ser ut som en snurra bredvid... tryck på den och dra det streck som visar sig till videon du vill använda. (vet itne om jag var så tydlig så säg om jag inte var det). 0 Citera
J0AKIM Postad 18 augusti 2006 Författare Postad 18 augusti 2006 Jo nu funkar det, tack för hjälpen!!! 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.