Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Kan någon förklara för mig hur man gör för att ha en .avi fil som backgrund på dvd meny´n? Har suttit och försökt få till det i abobe encore dvd 2.0. Skulle någon kunna förklara det för mig på något bra sätt? Tack på förhand

Postad

[citat=J0AKIM;72326]Kan någon förklara för mig hur man gör för att ha en .avi fil som backgrund på dvd meny´n? Har suttit och försökt få till det i abobe encore dvd 2.0. Skulle någon kunna förklara det för mig på något bra sätt? Tack på förhand[/citat]

Beskriv vad du har problem med så slipper jag eller någon annan skriva en bibel som svar.

Postad

Jag vill göra en dvd meny där jag har en film snutt som rullar i bakgrunden (helskärm) och sen ovanpå det ska jag lägga in Knappar för "play" "extramaterial" mm.

Postad

Jo så här du Importerar den videon du vill ha som bakgrund till encore...

trycker på din meny väljer properties, sedan fliken motion. Där det står video har du en liten knapp som ser ut som en snurra bredvid... tryck på den och dra det streck som visar sig till videon du vill använda. (vet itne om jag var så tydlig så säg om jag inte var det).

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...