Lösningen Posted August 7, 2006 Posted August 7, 2006 Säg vad ni tycker. Allt finns på http://www.losningen.net Fast kanske inte filmen då, och inte manus heller. Men själva idén. 0 Quote
Swe__ Posted August 7, 2006 Posted August 7, 2006 Haha, Det var det mest oseriösa/överseriösa projektet jag någonsin skådat. Kul kan det bli i alla fall 0 Quote
Lösningen Posted August 7, 2006 Author Posted August 7, 2006 [citat=Swe__]Haha, Det var det mest oseriösa/överseriösa projektet jag någonsin skådat. Kul kan det bli i alla fall[/citat] Det låter jävligt fel men stämmer jävligt bra. 0 Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.