Alexander J.D Postad 2 augusti 2006 Postad 2 augusti 2006 Hej! Hade tänkt att köpa nytt redigeringsprogram. Är lite intresserad av Adobe Premiere 2.0. Är det någon som har det och som kan berätta lite vad ni tycker om det? Rekommenderar ni något annat annars? //Alexander J.D 0 Citera
jmalmsten Postad 2 augusti 2006 Postad 2 augusti 2006 tummen upp tycker jag... men det har ju mycket att göra med min uttalade ömsesidiga hatrelation till mac och Final Cut Pro... 0 Citera
lilla_farbrorn Postad 2 augusti 2006 Postad 2 augusti 2006 Jag tycker PPro 2.0 är helt underbart att klippa i. Det går fort, det är lättförståeligt och krånglar väldigt sällan. Jag har tidigare jobbat i Avid Express Pro och det är betydligt krångligare trots att det också är ett väldigt populärt videoredigeringsprogram. Den här tråden kanske kan hjälpa dig lite: http://forum.voodoofilm.org/showthread.php?t=6461 0 Citera
Beckan Postad 2 augusti 2006 Postad 2 augusti 2006 Jag använder Premiere Pro 2.0 när jag klippet filmer. Jag tycker det är mycket bra. Jag rekomenderar detta program starkt 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.