Neo Postad 26 juli 2006 Postad 26 juli 2006 Tjena tänkte man måste verkligen snacka om den här filmen för ja tycker den är riktigt bra. Nu kollar ja inte på regin eller manuset eller ngt, utan ja kollar på helheten och jag tycker den är grymt bra en film ja klart ska se har ngn mer sett trailen ? http://www.alskamig.se 0 Citera
TDA Postad 26 juli 2006 Postad 26 juli 2006 Ja, när jag ser trailern tänker jag, Jaha, ännu en svensk film om hur svårt det är att vara tonåring. Nån blir full, nån tar knark, nån blir kallad hora, nån blir kallad bög, nån är bög, nån slåss, några moralkakor och oförstående vuxna senare så går man ut med en känsla av att man är glad att tonåren är förbi. Samt en stilla fundering ifall allt verkligen var så otroligt viktigt och livsavgörande som det verkade då eller om man kanske levde sitt liv i en bubbla. Den är säkert välgjord men det är ingen film jag kommer att rusa för att se. Antar att den kommer på Tv4 Film om fem år. ;) 0 Citera
_nemo_ Postad 26 juli 2006 Postad 26 juli 2006 Håller med TDA, känns som en film man sett förut. Inget som väcker mitt intresse. 0 Citera
Zhyron Postad 26 juli 2006 Postad 26 juli 2006 [citat=TDA]Ja, när jag ser trailern tänker jag, Jaha, ännu en svensk film om hur svårt det är att vara tonåring. Nån blir full, nån tar knark, nån blir kallad hora, nån blir kallad bög, nån är bög, nån slåss, några moralkakor och oförstående vuxna senare så går man ut med en känsla av att man är glad att tonåren är förbi. Samt en stilla fundering ifall allt verkligen var så otroligt viktigt och livsavgörande som det verkade då eller om man kanske levde sitt liv i en bubbla. [/citat] ....Jag tror jag har sett den filmen....ett par gånger... 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.