Spartacus Postad 20 juni 2006 Postad 20 juni 2006 Jepp, DN har tagit reda på vilka filmer som kommer visas i svensk tv i sommar och det är fan mycket fina saker. Iaf för min del. http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=1058&a=553821&previousRenderType=6 Några jag ser fram emot: Five Easy Pieces, The Last Picture Show, Midnight Cowboy och The Kid stays in the Picture. 0 Citera
trancedanne Postad 20 juni 2006 Postad 20 juni 2006 kanal 5, kanal 3 och z-tv visar de bästa rullarna, alltid gjort. dock så har jag ingen kabel tv förräns augusti så inte mycket tv tittande för min del förutom fotbolls vm förståss 0 Citera
Spartacus Postad 20 juni 2006 Författare Postad 20 juni 2006 Hädare! SVT kan film rätt hyfsat måste jag säga, det är väl på de andra avdelningarna de ligger efter :) 0 Citera
lilla_farbrorn Postad 20 juni 2006 Postad 20 juni 2006 80% av de där filmerna har ju visats för några år sedan redan. Kan de inte köra nåt nytt? %2$s skrev: "Jurrasic Park III", Steven Spielberg, 4/8, SVT1 error terror på elmstreet. inte riktigt rätt va? 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.