erreth Postad 16 juni 2006 Postad 16 juni 2006 jag vet att jag är på helt fel ställe och frågar detta men jag vet inte var annars.. så är det nån som vet var jag kan på tag i drivrutiner till min kamera så skulle jag bli evigt tacksam 0 Citera
TDA Postad 17 juni 2006 Postad 17 juni 2006 Testat Canons hemsida? Nått här kanske... http://software.canon-europe.com/Cameras/SLR_Cameras/EOS_300D10037.asp 0 Citera
erreth Postad 18 juni 2006 Författare Postad 18 juni 2006 tack för svaret, har vart där men vet inte var jag ska ladda ner, prövat ladda ner en men det funkar inte, "digital photo professional updater" men när jag klickar på .exe filen och den börjar installera så kommer det fram en ruta där det står "the application to be updated is not installed, the following applications can be updated: digital photo professtional, file utility updater eos viewer utilty RAW image task after installing the application to be updated. restart it" 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.