Mr.Cookie Posted June 3, 2006 Share Posted June 3, 2006 Tja Håller på med en film som jag försöker få att se riktigt proffsig ut och jag måste medge att jag lyckads ganska bra hittils men nu har jag fastnat =/ Jag kom ända till menyn och nu vill jag att den ska se proffsig ut också så dvd:n blir snygg fullt ut.. Visst måste det med Adobe encore kunna gå att fixa så att det när man tex i huvud menyn klickar på "extra material" kommer upp en liten film snutt och sedan kommer man in på extra materials menyn.. Hur fixar man sånt?! snälla hjälp mig!!.. hoppas ni fattar hur jag menar.. brukar va en ganska vanlig effekt på de flesta "proffisare" dvd menyerna.. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tor nilsson Posted June 3, 2006 Share Posted June 3, 2006 Jo man tar det klipp som man vill ha emellan menyerna och gör det till en timeline. Sen länkar man i ditt fall knappen för extramaterialsmenyn till klippet och endaction på klippet till menyn för extramaterialet. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mannemoviemaker Posted June 7, 2006 Share Posted June 7, 2006 borde de inte gå att göra precis som när man klickar på "se filmen" fast filmen är ju såpas kort så att den går på c.a 5 sek. Sen har du ställt in på att efter filmen kommer du till just "den" menyn... 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts