Jump to content

Recommended Posts

Posted

Haha, var med på en kortfilminspelning av en annan film där dom (producenten M.Fjällström och även fotografen David Grehn) snackade om och visade klipp från kapten sverige som dom håller på att göra... så det är officiellt nu alltså... av det lilla jag sett från dessa i det närmaste titta-över-axeln-på-datorskärmen visningarna så måste jag dock säga att jag är lite kluven, tv-scenerierna och inslagen fungerade skitbra, det fanns lite skojiga stunts men flera av actionsekvenserna som jag såg (dramasekvenserna såg jag inte skymten av, inte förrän nu på hemsidan) kändes, eh... lite väl B... vet inte varför... och jag vet inte hur mycket jag egentligen får säga heller, och det var ju väldigt work in progress.

När jag snackade med dom så lät det som att det var rena Bad Taste över hela produktionen med det att det började med en liten kortfilm som växt och växt allteftersom dom filmat och att det fortsatt under flera år nu... vilket gör mig lite konfunderad eftersom production-diareen på hemsidan visar bara första inspelningsdan... Men, men... Kan ju vara ren missuppfattning från min sida också, åt någe håll... ska bli roligt att se hur den filmen artar sig. Men nästan roligare att se den produktionen jag var med i, som c-foto... så egotrippad är jag;)

• 2 weeks later...