cinnamon Postad 30 maj 2006 Postad 30 maj 2006 Jag har en rulle som jag vill ha på DVD. Finns det någon som kan hjälpa till med det? 0 Citera
mattsand Postad 31 maj 2006 Postad 31 maj 2006 filmteknik kan scanna såklart men vänd dig någon annanstans för dvd-produktionen om du inte vill bli ruinerad. nån polare med dv-kamera och brännare kanske? /mattias 0 Citera
mattsand Postad 31 maj 2006 Postad 31 maj 2006 jo, och om du vill ha billigt kan du kolla med http://www.smalfilm.no. /mattias 0 Citera
Dr_Strange_Love Postad 31 maj 2006 Postad 31 maj 2006 tänkte bara passa på och fråga, vad menas med ''pris per timme'', är det priset för en timmes arbete för företaget som jag tror det är, eller är det priset för en timmes film? En sak till, hur fan ska man veta hur långt tid det tar för företaget att ''skanna '' filmen? 0 Citera
mattsand Postad 1 juni 2006 Postad 1 juni 2006 [citat=Dr_Strange_Love]tänkte bara passa på och fråga, vad menas med ''pris per timme''[/citat] per arbetad timme. %2$s skrev: En sak till, hur fan ska man veta hur långt tid det tar för företaget att ''skanna'' filmen? well, de gör naturligtvis så mycket de hinner på den tid du ger dem. eller så ger du dem instruktioner så får det ta så lång tid det tar. minst en och en halv gånger så lång som filmen är får du räkna med. minst tre gånger om de ska färgkorra varje scen. /mattias 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.