Jump to content

deltävlingar till novemberfestivalen?

policy

Recommended Posts

Snart är det deltävlingar till Novemberfestivalen, jag undrar vilka som anmält sin film ditt? själv har jag varit med och skrivit manus och filmat en film som heter den kvarlämnade ditt:D tänkte bara att det skulle vara kul att syna konkurensen;P

• 2 weeks later...

i och med att det finns så många deltävlingar till November är det kanske bra om du specifierar vilket län du har skickat till och var den festivalen heter. Kvaltävlingar går spridda under hela året och komkurrenasen på de olika länen är väldigt olika. Som ett exempel så är drygt 120 filmer med och tävlar i skånes festival på de tre klasserna medans vissa län enbart får in 15-20 filmer på de tre klasserna. det är rätt orättvist om du frågar mig men men, sånt är livet över lag. :)

Jag och en kompis har skickat till deltävlingen i nortbotten:)

Angående orättvist tycker att klasserna är fel fördelade, eftersom som dom är nu tävlar vi som går i gymnasiet med folk som går film och tv och liknande utbildningar och dom har ju mycket större resurser(inget ont menat alla äldre:)) tycker dom borde göra om klasserna....