Coca Cola och Film Postad 16 maj 2006 Postad 16 maj 2006 Hej, jag och några kompisar gjorde idag en liten kortfilm på elevens val. När filmen var färdigfilmad och redo för redigering märkte jag att min lilla film var prydd med de välkända zebra-ränderna. Så jag undrar bara om man kan fixa bandet på nåt sätt, något program eller något för att ta bort dom äckliga ränderna. Jag har ju ett rengöringsband såklart men det hjälper ju inte vid sådana här tillfällen speciellt mycket. Tack å hej! 0 Citera
pinto Postad 16 maj 2006 Postad 16 maj 2006 ja det är skit när det händer:I har hänt några gånger för mig,, men ja tror inte man kan göra så mycket,,, tvivlar starkt på att det finns nott programm som tar bott de, men ja vet inte:P. 0 Citera
Coca Cola och Film Postad 16 maj 2006 Författare Postad 16 maj 2006 m, jag tvilade oxå på det men man vet ju aldrig. 0 Citera
pld Postad 19 maj 2006 Postad 19 maj 2006 Finns det nåt man kan göra för att inte ska hända? /Jesper 0 Citera
Coca Cola och Film Postad 19 maj 2006 Författare Postad 19 maj 2006 Tror att det heter zebraränder iallafall, det är typ "konstanta störningar" på bilden i form av vågräta streck. Man kan undvika dessa om man kör med ett rengöringsband regelbundet (ca 2 ggr i månaden) vilket jag gör men jag hade väl otur denna gång. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.