burner Postad 15 maj 2006 Postad 15 maj 2006 Hej! Jag hittade en länk, http://www.xplorerstudio.com/tutorials/meteor.html Tyckte det verkade coolt och eftersom jag har trapcode particular ville jag testa. Tyvärr kan jag inte franska (eller vad det nu är) har någon en länk till något liknande fast på engelska? Tack på förhand 0 Citera
burner Postad 16 maj 2006 Författare Postad 16 maj 2006 aja okey ingen som visste. Jag har ändå klurat ut det, gick in på sajten freetranslation.com och översatte texten! ;) Tack i alla fall ! 0 Citera
Mister Postad 16 maj 2006 Postad 16 maj 2006 cool effekt det där, någon som vet ifall man kan göra samma sak i exempelvis Fxhome effects lab? 0 Citera
Skomakarn Postad 15 april 2007 Postad 15 april 2007 Jag har översatt den här sidan till engelska också, eftersom att jag behöver skapa en meteorit till filmen jag håller på med för tillfället. Engelskan som kommer fram förstår jag utmärkt, men jag fattar ändå inte vad jag skall göra. Någon som kan hjälpa mig? Jag har Adobe After Effects med Trapcode Particular. 0 Citera
Darthis Postad 28 april 2007 Postad 28 april 2007 Någon som vet hur man får tag på Trapcode Particular gratis 0 Citera
Max_H Postad 28 april 2007 Postad 28 april 2007 Varför skriver du inte till Peder på Trapcode och frågar? Eller... han sitter i på Folkungagatan i Stockholm så du kan ju alltid hoppa in och fråga om du får en licens? /Max 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.