BadSeed Postad 13 maj 2006 Postad 13 maj 2006 Jag tänkte att man kanske kunde posta klipp på olika effekter man knåpat ihop så att man kan få lite tips och ideér. Här är ett test med en avhuggen hand http://www.ekronfilm.com/film/htm/hand.htm 0 Citera
BadSeed Postad 14 maj 2006 Författare Postad 14 maj 2006 ok.. det var fel på länken. men nu är det fixat 0 Citera
policy Postad 14 maj 2006 Postad 14 maj 2006 snyggt lite hackigt, ska dock inte säga något. kan inte bättre själv:D vilket programm använde du?:D 0 Citera
BadSeed Postad 14 maj 2006 Författare Postad 14 maj 2006 att det ser hackigt ut är för att handen är animerad. Jag ville begränsa antalet bildrutor för att minska ner arbetet med den eftersom det bara var ett test. Sekvensen är tagen med stopmotionAnimator, inporterad i photoshop som .fla, retusherad och sen exporterad i premiere 0 Citera
Danell Postad 16 maj 2006 Postad 16 maj 2006 Tyckte det var coolt. Ingen mer som kan lägga upp nått roligt? Ska försöka komma ihåg att lägga upp nått jag själv 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.