BadSeed Posted May 13, 2006 Posted May 13, 2006 Jag tänkte att man kanske kunde posta klipp på olika effekter man knåpat ihop så att man kan få lite tips och ideér. Här är ett test med en avhuggen hand http://www.ekronfilm.com/film/htm/hand.htm 0 Quote
BadSeed Posted May 14, 2006 Author Posted May 14, 2006 ok.. det var fel på länken. men nu är det fixat 0 Quote
policy Posted May 14, 2006 Posted May 14, 2006 snyggt lite hackigt, ska dock inte säga något. kan inte bättre själv:D vilket programm använde du?:D 0 Quote
BadSeed Posted May 14, 2006 Author Posted May 14, 2006 att det ser hackigt ut är för att handen är animerad. Jag ville begränsa antalet bildrutor för att minska ner arbetet med den eftersom det bara var ett test. Sekvensen är tagen med stopmotionAnimator, inporterad i photoshop som .fla, retusherad och sen exporterad i premiere 0 Quote
Danell Posted May 16, 2006 Posted May 16, 2006 Tyckte det var coolt. Ingen mer som kan lägga upp nått roligt? Ska försöka komma ihåg att lägga upp nått jag själv 0 Quote
Recommended Posts