Dragonfluff Postad 11 maj 2006 Postad 11 maj 2006 Hej, Har en del material att redigera över helgen, men kommer befinna mig i helsingfors och har ingen aning om var man kan göra detta där. Känner någon till ett klippställe för amatörer eller liknande (lite som filmcentrum eller lava) i den stan? mvh /Dragonfluff 0 Citera
R.R Studio Postad 12 maj 2006 Postad 12 maj 2006 hej:P....jag vet inte nu någon på rak arm, men det finns en apple butik som ger en tillgång till datorer med redigerings program o så..:P...jag har själv aldrig testat det så javet int om man måste boka tid/betala för användningen, tror ej, men javet int. Iaf butiken hetter e-piste och fins mitt i centrum av helsingfors. Du kan ju höra med dem, här är kontaktuppgiterna:) Yhteystiedot: e-piste e.rautatiekatu 10 00100 HELSINKI Puh. (09) 4788 1500 Fax. (09) 4788 1483 info@e-piste.fi http://www.e-piste.fi Vardagar klo 9-18 lördag klo 10-15 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.