Ivan Postad 27 mars 2006 Postad 27 mars 2006 Jag undrar hur man gör för att få helskärm efter aatt man redigerat en film i Premire, jag får alltid en liten bild när jag exporterat den i AVI format. JAg såg någonstans på forumet att det togs upp men kunde inte hitta tråden igen. 0 Citera
ash Postad 27 mars 2006 Postad 27 mars 2006 ööh. du får ju självklart helskärm genom att välja helskärm i programmet du spelar upp avi-filen i. eller vad menar du 0 Citera
Ivan Postad 28 mars 2006 Författare Postad 28 mars 2006 Nej när ja trycker på helskärm så kommer inte hela upp utan det är en massa svart tomrum utanför. 0 Citera
Zapper Postad 28 mars 2006 Postad 28 mars 2006 men den kanske är i widescreen eller är det tomrum runt hela? 0 Citera
Munthe Postad 28 mars 2006 Postad 28 mars 2006 Se till att videomaterialet du jobbar med har samma sidförhållanden som projektet. Du jobbar troligtvis med ett litet webbklipp i ett DV-projekt eller liknande. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.