AlyourPal Postad 25 mars 2006 Postad 25 mars 2006 har bara en fråga om green/blue screen, i studios, när dem använder greenscreen har jag sett att det sitter (det ser ut som) tejpbitar, (?) e dem där för att hålla ihop dem, och hur sedan keyar dem bort dem? jag såg på extra material häromdagen och kom o tänka på det, tacksam för svar 0 Citera
ash Postad 25 mars 2006 Postad 25 mars 2006 jag skulle tro att de är där för att kunna tracka bilden efter något. så skulle iaf jag gjort för att tracka ett greenscreenshot. de maskar förmodligen bort den eller nåt liknande 0 Citera
Khaain Postad 26 mars 2006 Postad 26 mars 2006 [citat=AlyourPal]har bara en fråga om green/blue screen, i studios, när dem använder greenscreen har jag sett att det sitter (det ser ut som) tejpbitar, (?) e dem där för att hålla ihop dem, och hur sedan keyar dem bort dem? jag såg på extra material häromdagen och kom o tänka på det, tacksam för svar[/citat] Det är trackingpunkter. I vissa fall kanske de måste maskas bort, i vissa fall kan de keyas bort. 0 Citera
ash Postad 27 mars 2006 Postad 27 mars 2006 det behöver knappast vara fyrkanter.. jag har sett kryss t.ex. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.