Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Jag vill konverera ett par .vob filer till mpeg2 för att kunna importera dem i Premiere Pro och redigera dem men lyckas inte.

Jag har testat att konvertera filerna med Videomach men programmet tar inte med hela filen och ljudet blir osynkroniserat.

Tips på andra program eller lösningar? Finns det ingen plugg till PP som gör att man kan importera .vob direkt?

//Marcus

Postad

jag hade samma fråga:

hej

- Jag har ett helvetes problem. en film jag gjorde försvann på datorn och allt jag har nu är en bränd dvd av den. Nu vill jag föra över dvdn till datorn i något format och inte förlora någon kvalitet i prosessen, men skivan är låst! Så vad ska jga göra? Jag har försökt med några dvd rippers, men det blir sketen ljud och bild.

- Använd DVD Decrypter och extrahera VOB-filerna från skivan. Byt sen filändelsen "VOB" till "MPEG" och redigera med något program som klarar MPEG.

- har du något namn på ett program som dekrypterar dvder

- Jag namngav ju ett, DVD Decrypter.

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...