Fidde Postad 22 mars 2006 Postad 22 mars 2006 En trailer för en kommande MTB-film. Verkar vara grymt mycket arbete bakom den, vilket man får se i trailern. Vore trevligt att se resultatet av allt de gjort: http://sports.freecaster.com/mov.php?cat=00003&br=256 0 Citera
lilla_farbrorn Postad 23 mars 2006 Postad 23 mars 2006 grymt vackert alltså. det där med linbanan var ju bara för hett! skulle lätt kunna tänka mig att köpa filmen bara för att sitta å njuta av kameraåkningarna. 0 Citera
jmalmsten Postad 23 mars 2006 Postad 23 mars 2006 jo nu var det iallafall lite intressant att se en mtb-film... mycke tanke verkar ligga bakom och det ser hittils snyggt ut... synd bara att jag inte oftast bryr mig om xtremesportfilmer, då kanske jag skulle intressera mig för annat än kamerariggarna och utrustningen... vi får väl se hur filmen blir... om det stannar där med snygga kameramoves och (för mig) tröttsamt många trix med velocipeden... 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.