KDA Postad 20 mars 2006 Postad 20 mars 2006 Jag har fjärrlånat en bok på biblioteket som heter Premiere pro Complete Course av Donna L. Baker, jag undrar om den går att köpa och isåfall vilket pris. Är det någon som vet?? eller finns det någon annan bok som tar upp Premiere pro?? Man har ju manualen med sig i programmet, men tycker det är bökigt med fönsterhantering under tiden man arbetar. Skulle underlätta med en bok, har dock förstått att det är engelska som gäller eller?? Mvh KDA 0 Citera
Rogge Postad 20 mars 2006 Postad 20 mars 2006 Ja, det är engelska som gäller. Adobe Premiere Pro: Complete Course (Dom har massor av böcker till Premeiere Pro) Adobe Premiere Pro Studio Techniques är bra och finns till både Premiere Pro 1.5 samt till 2.0: Adobe Premiere Pro 1.5 Studio Techniques Adobe Premiere Pro 2.0 Studio Techniques Classroom in a Book: Classroom in a Book - Adobe Premiere Pro Classroom in a Book - Adobe Premiere Pro 2.0 Samma kille som skrivit böckerna Adobe Premiere Pro Studio Techniques, Jacob Rosenberg, håller även i träningsvideor från Total Training. Personligen tycker jag att video är bättre att lära sig av efterssom du ser vad som händer och hur man gör det. Total Training for Adobe® Premiere® Pro 1.5 Total Training - Adobe® Premiere® Pro Tips & Tricks Total Training är helt överlägsna när det gäller att lära sig ett program och investeringen är värd varenda krona. :) 0 Citera
KDA Postad 20 mars 2006 Författare Postad 20 mars 2006 Tack så jättemycket för ett snabbt svar Rogge, det verkar som man bara kan välja och vraka. Mvh KDA 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.