Guldragge Postad 13 mars 2006 Postad 13 mars 2006 Hej! Är detta ett bra köp? Kostar typ 2000 ex moms. Vet inte hur petigt det är med kontraster och svarstider när det kommer till bildskärmar. Jag skall ha den för redigering och sånt. Inte för spelande. Skickar in frågan här eftersom jag inte hittar nån ämneskategori typ "hårdvara" eller liknande... http://www.inwarehouse.se/productdetail.aspx?id=e957316&portalId=6 Tacksam för svar / Ragge 0 Citera
jonkanon Postad 13 mars 2006 Postad 13 mars 2006 3192kr plus moms är det som står på länken i alla fall. Fan vet hur bra den är men får du den för två så är det väl bara att slå till. 0 Citera
Guldragge Postad 13 mars 2006 Författare Postad 13 mars 2006 Jo, jag är ju sugen på den. Skrev visst fel pris. 3000 ex moms är det som gäller. Det jag är osäker på är alltså huruvida den är bra eller inte. Vet inte vad de där kontrastsiffrorna innebär och responstiden och ljusstyrkan och alla såna där tekniska aspekter. Inser att det inte är en proffsig värstingskärm men vill försäkra mig om att det är en skärm som duger gott att redigera film i för hemmabruk so to speak... Dessutom faller man ju pladask för 16:9 och 20"..... Acers hämtgaranti verkar bra, asså att de kommer och byter ut den på plats om den pajar.... Ragge 0 Citera
Munthe Postad 13 mars 2006 Postad 13 mars 2006 Jag har 24"-modellen och den är väldigt bra för pengarna. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.