yooonis Postad 4 mars 2006 Postad 4 mars 2006 Tjena! Har laggt upp ett manus här som är halvt på skoj (mest). Handlar om några soldater som håller vakt vid en utpostering, dom väntar på att sin kapten ska komma tillbaks. Mycket flummig dialog utlovas. Filmen är en kortfilm. Väldigt tacksam för uppmärksamhet och kommentarer! Puss Yonis och VanjaTHE OUTPOST.rar 0 Citera
Vanja Postad 20 mars 2006 Postad 20 mars 2006 Hej Yoonis! Hur ska jag sammanfatta mig kort, du äger, du är bäst! Älskar manuset, grymt, hoppas du hittar bra skådisar till det också.. och ett gött ställe att filma på! Tack för mig! 0 Citera
Spartacus Postad 21 mars 2006 Postad 21 mars 2006 Jävligt sexigt att Vanja har varit med och skrivit manus. 0 Citera
yooonis Postad 23 mars 2006 Författare Postad 23 mars 2006 [citat=Spartacus]Jävligt sexigt att Vanja har varit med och skrivit manus.[/citat] [citat=Vanja]Hehehehe, aa jag är väl sexig jag! [/citat] Inga kommentarer 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.