altruism Postad 1 mars 2006 Postad 1 mars 2006 jag har ett problem när jag lägger in text och stillbilder i After Effects. Det ser bra ut när jag kör en preview i programmet men sen när jag renderar det blir texten och stillbilderna flimmriga. det ser inte alls snyggt ut, trodde först det berodde på komprimeringsgraden. men sen körde jag i avi. DV-PAL kvalité och det var samma då också.... Någon som har en idé vad det kan bero på? 0 Citera
lilla_farbrorn Postad 1 mars 2006 Postad 1 mars 2006 vad har du för fps? du kanske har råkat använda NTSC i din komposition och sen renderar du i PAL, eller tvärt om. 0 Citera
altruism Postad 1 mars 2006 Författare Postad 1 mars 2006 [citat=lilla_farbrorn]vad har du för fps? du kanske har råkat använda NTSC i din komposition och sen renderar du i PAL, eller tvärt om.[/citat] hmm.... konstigt. nu när jag renderade igen så var det inga problem... jag var kanske bara trött förut. :) men tack ändå för hjälpen! (jag använde för övrigt 25fps och körde PAL hela vägen) 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.