ziggy1 Postad 24 februari 2006 Postad 24 februari 2006 Hej Kanske är i fel forum men jag chansar Jag har en liten fråga som gäller skapandet av en dvd. Jag har gjort en film (klippt ihop) och nu skall jag skapa min dvd med menyer. Detta är inga problem att skapa själva filmen och välja scener men jag tänte lägga till lite mera saker på min meny. Det jag vill lägga till är ex bortklippta scener. Var skall jag lägga till dessa i min timeline för att de inte skall komma med i min film? Eller skall man märka upp timelinen på ett specielt sätt för att få en viss del som själva filmen? Jag har inte hittat någonstans att jag kan lägga till en timeline (om det skulle gå vet jag inte heller hur jag får med båda till skapandet av DVDn) Tror att jag har läst det i något inlägg men jag hittar inte det och det var nog för Premiere Pro. Tack på förhand //Ziggy 0 Citera
ziggy1 Postad 24 februari 2006 Författare Postad 24 februari 2006 Hej Jag igen. Efter lite koll extra koll i programet hittade jag hur jag skulle gå till väga. //Ziggy 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.