neolit Postad 4 februari 2006 Postad 4 februari 2006 Jag behöver ett program som skulle göra det möjligt att pressa video till ett önskad nivå. Alltså, på det sättet att jag bestämmer hur stor filen får vara (oavsed om det förminskas i kvalité eller inte) Någon som har något förslag till ett bra sådan program?? 0 Citera
John Eriksson Postad 15 februari 2006 Postad 15 februari 2006 sorenson squeeze funkar mycket bra, används tydligen när dom gör trailers som ska upp på internet i hollywood... wee here we go!! 0 Citera
neolit Postad 20 februari 2006 Författare Postad 20 februari 2006 Tack för svaret mannen, skall testa det programet. 0 Citera
Degfem Postad 14 mars 2006 Postad 14 mars 2006 hmm, står att man behöver nya quicktime (vilket jag har)...men även "third party tools" för att installera programmet. Kollade upp lite vad det var men hittade som inget "paket" man kunde tanka. Det fanns bara små "bitar" av det att tanka. Nån som vet vad jag ska göra? 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.