SuperMek Postad 2 februari 2006 Postad 2 februari 2006 Hejsan! Jag har uppdaterat min Adobe Video Collection Standard till nya Adobe Creative Suite Production Studio Standard (puh, korta artikelnamn...) innehållandes bl.a. nya Premiere Pro 2.0, After Effects 2.0 osv osv. Som vara uppgraderingspaket avkrävs du att knappa in ett par serienummer från det tidigare paketet, och här väljs serienummer från Adobe Encore samt Adobe After Effects Professional. Häri ligger problemet. Adobe Video Collection Standard innehåller endast versionen Adobe After Effects STANDARD, ej PROFESSIONAL, dvs ditt serienummer du har fungerar inte. Lösningen är att kontakta Adobe support där du får ett nytt serienummer att knappa in istället. Lycka till! 0 Citera
SuperMek Postad 3 februari 2006 Författare Postad 3 februari 2006 Tillägg: Har du hamnat i ovanstående situation är risken stor att du måste avinstallera det som har hunnit installerats för att återigen påbörja installationen igen. Jag hamnade i en "dead-end-loop" under installationen där programinstallationsräknaren (en tidslinjal som räknar upp tid under installationen) räknade i timmar utan att någon installation pågick. Avinstallation och omstart av datorn felavhjälpte detta. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.