Tyl Postad 26 januari 2006 Postad 26 januari 2006 Är ovan något att installera före videoredigering?? Finns den/ liknande gratis? Jag vet att den ska stänga ner onödiga program vid redigering Hälsar Tyl 0 Citera
Rogge Postad 26 januari 2006 Postad 26 januari 2006 [citat=Tyl]Är ovan något att installera före videoredigering?? Finns den/ liknande gratis? Jag vet att den ska stänga ner onödiga program vid redigering[/citat] Ja, det är värt att installera. Programmet är väl i första hand inte tänkt att stänga av fungerande program med utan är ett utsökt hjälpmedel att ta till när program hänger sig och inte ens går att stänga vi Aktivitetshanteraren i Windows. För att stänga av program vid videoredigering tycker jag MSConfig är bäst. Du når MSConfig via Start > Kör > msconfig 0 Citera
Munthe Postad 26 januari 2006 Postad 26 januari 2006 run> msconfig är ett bra förslag. Det verkar lite konstigt att installera ett program som körs för att se till att program är avstängda. Bättre att stänga av programmen i Windows helt enkelt. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.