boxin Postad 12 januari 2006 Postad 12 januari 2006 Kan någon ge tips om var man kan köpa blackwrap inom EU? Har kollat runt på netet men hittar bara amerikanska sidor. 0 Citera
kingen Postad 12 januari 2006 Postad 12 januari 2006 Har du kollat me dagsljus,dom borde kunna fixa sånt. Blackwrap är ett slags svart alufolie fast lite hårdare som fästs på olika ljuskällor för att tex förhindra oönskat ljusspill 0 Citera
posioner Postad 15 februari 2006 Postad 15 februari 2006 Hofmann Teknik har blackwrap. hofmann.se 0 Citera
mattsand Postad 16 februari 2006 Postad 16 februari 2006 om man inte vet vad blackwrap är har man sannolikt inte så mycket att tillföra i en diskussion om var det går att köpa. mitt tips är att söka på google eller starta en ny tråd med subject "vad fan är [en] blackwrap". :-) alla som hyr ut och säljer kamerautrustning har. jag har köpt från ljud o bildmedia till exempel, men mest har jag samlat på mig från produktioner. en meter här och en där av frost, filter och blackwrap, plus en och annan halv rulle gaffa, blir snabbt ett helt apotek. /mattias 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.