Zhyron Posted December 26, 2005 Share Posted December 26, 2005 Vi provade att filma lite med sony vx1000e. När man filmade var det helt okay men sen när man spolade tillbaka och såg klippet var det breda gröna linjer horizontalt längst bilden. Vad ska vi göra åt det? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coca Cola och Film Posted December 26, 2005 Share Posted December 26, 2005 Testa med ett rengöringsband så fixar det sig nog. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zhyron Posted December 26, 2005 Author Share Posted December 26, 2005 Vi har desvärre inget sånt, finns det nått annat sätt vi kan fixa det på? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christian van Caine Posted December 26, 2005 Share Posted December 26, 2005 Tror åsså att den är i FETT behov av rengörning. Rengörningsband är inte speciellt dyra. Om inte det funkar så lär du ha problem, då måste kameran in för lagning. Lite kul, en sån har jag arbetat väldigt mycket mä! Den första DV-kamera jag någonsin fått i mina händer, & en trogen arbetshäst i flera år :-) Nostalgi! :D 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts