anders10 Posted December 4, 2005 Posted December 4, 2005 Hej! Redigerar i Pinnacle studio 9+ och vill "byta upp mig" . Har tittat på lite olika program , men jag tycker att många verkar vara kompliserade att komma igång med. Tex Pinnacles Liquid verkar vara superklyddigt att förstå sig på. Och Avid..nja jag vet inte..!! Så var det någon som viskade i mitt öra: Varför testar du inte Premiere Elements..? Det skall tydligen vara bra att börja med om man senare vill gå vidare till andra av Adobes program. Någon sa Sony Vegas men det känns inte helt rätt.. Viktigt för mig är att det är lätt uppbyggt så att man kan komma igång direkt och sen utvecklas i sin egen takt. Är det någon här som använder sig av Elements och vad tycker ni om programmet i så fall? Vänligen Anders Nilsson 0 Quote
Rogge Posted December 5, 2005 Posted December 5, 2005 [citat=anders10]Viktigt för mig är att det är lätt uppbyggt så att man kan komma igång direkt och sen utvecklas i sin egen takt.[/citat] Här kan du läsa mer om Premiere Elements och ladda ner en tryout-version och se vad du tycker om det. :) 0 Quote
filmnisse Posted December 5, 2005 Posted December 5, 2005 änvände mig av elements innan jag gick över till avid nyligen. den är mycket lik storebror premiere pro men det är faktiskt inte så nedbandat som jag trodde att et skulle vara. nästan alla effekter finns kvar, 99 ljud och videospår, en rätt så okej title tool. och förenklat. mycket lättare att komma igång med elements än med pro trots att de nästan är samma program. 0 Quote
Recommended Posts