sabbe Posted December 4, 2005 Posted December 4, 2005 Hejsan, Har lyckats installera och fått i gång programmet. Men, men när jag har capture film från kameran och skall Edita, så hoppar filmen och verkar gå för fort när jag tittar på den i Förhandsgranskningsfönstret. Dessutom är en del filmrutor suddiga och med konstiga färger. Har uppgraderat ( vilket i sig är för jäkligt när man precis köpt programmet!!!). Har även kört Test Data Rate och fått fram mellan 26000 och 29000 Kbytes/sec. Också Discrensat och Defragat. Kan nån hjälpa mig?? Börjar bli knäckt!! Sabbe 0 Quote
chi Posted December 4, 2005 Posted December 4, 2005 [citat=sabbe]Hejsan, Har lyckats installera och fått i gång programmet. Men, men när jag har capture film från kameran och skall Edita, så hoppar filmen och verkar gå för fort när jag tittar på den i Förhandsgranskningsfönstret. Dessutom är en del filmrutor suddiga och med konstiga färger. Har uppgraderat ( vilket i sig är för jäkligt när man precis köpt programmet!!!). Har även kört Test Data Rate och fått fram mellan 26000 och 29000 Kbytes/sec. Också Discrensat och Defragat. Kan nån hjälpa mig?? Börjar bli knäckt!! Sabbe[/citat] HEJ! Har du hämtat hem den senaste patchen? Jag har testkört 10:an, men avinstallerade den snabbt som attan. Den sög som sjutton:-(. Har märkt att man ska vänta ett tag innan man köper/installerar/ Pinnacles nya versioner. Jag kör Studio 9:3 med patchar och den funkar kanon :-) /chi 0 Quote
sabbe Posted December 4, 2005 Author Posted December 4, 2005 [citat=chi][citat=sabbe]Hejsan, Har lyckats installera och fått i gång programmet. Men, men när jag har capture film från kameran och skall Edita, så hoppar filmen och verkar gå för fort när jag tittar på den i Förhandsgranskningsfönstret. Dessutom är en del filmrutor suddiga och med konstiga färger. Har uppgraderat ( vilket i sig är för jäkligt när man precis köpt programmet!!!). Har även kört Test Data Rate och fått fram mellan 26000 och 29000 Kbytes/sec. Också Discrensat och Defragat. Kan nån hjälpa mig?? Börjar bli knäckt!! Sabbe[/citat] HEJ! Har du hämtat hem den senaste patchen? Jag har testkört 10:an, men avinstallerade den snabbt som attan. Den sög som sjutton:-(. Har märkt att man ska vänta ett tag innan man köper/installerar/ Pinnacles nya versioner. Jag kör Studio 9:3 med patchar och den funkar kanon :-) /chi[/citat] Hej, Ja, jag hämtade senaste patchen igår. Har ju precis köpt 10:an för 1500 spänn och har inte 9:3 eller nån annan! Sabbe 0 Quote
Recommended Posts