simonrahnster Posted November 20, 2005 Posted November 20, 2005 Hej! Har använt mig av Magic Bullet pga lathet, men som brukar ge ett ganska bra resultat. Upptäckte dock när jag spelade upp min dvd-skiva att resultatet blev småpixligt mot bildens mitt. Med stor säkerhet orsakad av Magic Bullet. Fler än jag som påträffat detta problem? Använde mig av Presets "Basic" 0 Quote
krockis Posted November 20, 2005 Posted November 20, 2005 [citat=simonrahnster]Hej! Har använt mig av Magic Bullet pga lathet, men som brukar ge ett ganska bra resultat. Upptäckte dock när jag spelade upp min dvd-skiva att resultatet blev småpixligt mot bildens mitt. Med stor säkerhet orsakad av Magic Bullet. Fler än jag som påträffat detta problem? Använde mig av Presets "Basic"[/citat] du har gjort något fel eller så pallar inte din dator med det hela. rendera allt innan du exporterar projekter alternativt dela upp din film när du renderar den. 0 Quote
simonrahnster Posted November 20, 2005 Author Posted November 20, 2005 Har gått efter samma princip som du beskriver. Datorn borde vara kraftfull nog. I mitt tycke är det väldigt lite man kan göra fel på Magic Bullet. Förrutom att få dåligt resultat:P 0 Quote
Recommended Posts