Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Tjenna!

Jag har nyss köpt Avid Xpress Pro HD 5.2 och när jag startar det står det:

Your current Power Scheme "Intervideo DVD5" may not be optimal for best performance of the Avid editor. Capture and Digital Cut, among other features, may be compromised. For improved performance, open the Power Options control panel and choose the "Alltid på" power scheme.

Vad menas med detta? Jag har raderat Intervideo DVD5 men texten kommer upp fortfarande. Nån som vart med om nåt liknande? Hur gjorde ni?

/Jesper

Postad

"Intervideo DVD5" vet jag ingenting om men om du högerklickar på skrivbordet, väljer egenskaper - Skärmsläckare och sen Inställningar så kan du välja "Alltid på" under Energischema då bör du slippa dialogrutan.

/p-a

Postad

[citat=pld]Tjenna!

Jag har nyss köpt Avid Xpress Pro HD 5.2 och när jag startar det står det:

Your current Power Scheme "Intervideo DVD5" may not be optimal for best performance of the Avid editor. Capture and Digital Cut, among other features, may be compromised. For improved performance, open the Power Options control panel and choose the "Alltid på" power scheme.

Vad menas med detta? Jag har raderat Intervideo DVD5 men texten kommer upp fortfarande. Nån som vart med om nåt liknande? Hur gjorde ni?

/Jesper[/citat]

Avid säger precis vad du ska göra ju! =) Att det står kvar efter avinstallation? ominstalera Avid eller bara ignorera de tills du orkar instalera om Avid/systemet!

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...