pld Posted November 13, 2005 Share Posted November 13, 2005 Tjenna! Jag har nyss köpt Avid Xpress Pro HD 5.2 och när jag startar det står det: Your current Power Scheme "Intervideo DVD5" may not be optimal for best performance of the Avid editor. Capture and Digital Cut, among other features, may be compromised. For improved performance, open the Power Options control panel and choose the "Alltid på" power scheme. Vad menas med detta? Jag har raderat Intervideo DVD5 men texten kommer upp fortfarande. Nån som vart med om nåt liknande? Hur gjorde ni? /Jesper 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
p-a Posted November 13, 2005 Share Posted November 13, 2005 "Intervideo DVD5" vet jag ingenting om men om du högerklickar på skrivbordet, väljer egenskaper - Skärmsläckare och sen Inställningar så kan du välja "Alltid på" under Energischema då bör du slippa dialogrutan. /p-a 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sound_front Posted November 13, 2005 Share Posted November 13, 2005 [citat=pld]Tjenna! Jag har nyss köpt Avid Xpress Pro HD 5.2 och när jag startar det står det: Your current Power Scheme "Intervideo DVD5" may not be optimal for best performance of the Avid editor. Capture and Digital Cut, among other features, may be compromised. For improved performance, open the Power Options control panel and choose the "Alltid på" power scheme. Vad menas med detta? Jag har raderat Intervideo DVD5 men texten kommer upp fortfarande. Nån som vart med om nåt liknande? Hur gjorde ni? /Jesper[/citat] Avid säger precis vad du ska göra ju! =) Att det står kvar efter avinstallation? ominstalera Avid eller bara ignorera de tills du orkar instalera om Avid/systemet! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts