Jump to content

Avid Xpress Pro

pld

Recommended Posts

Tjenna!

Jag har nyss köpt Avid Xpress Pro HD 5.2 och när jag startar det står det:

Your current Power Scheme "Intervideo DVD5" may not be optimal for best performance of the Avid editor. Capture and Digital Cut, among other features, may be compromised. For improved performance, open the Power Options control panel and choose the "Alltid på" power scheme.

Vad menas med detta? Jag har raderat Intervideo DVD5 men texten kommer upp fortfarande. Nån som vart med om nåt liknande? Hur gjorde ni?

/Jesper

[citat=pld]Tjenna!

Jag har nyss köpt Avid Xpress Pro HD 5.2 och när jag startar det står det:

Your current Power Scheme "Intervideo DVD5" may not be optimal for best performance of the Avid editor. Capture and Digital Cut, among other features, may be compromised. For improved performance, open the Power Options control panel and choose the "Alltid på" power scheme.

Vad menas med detta? Jag har raderat Intervideo DVD5 men texten kommer upp fortfarande. Nån som vart med om nåt liknande? Hur gjorde ni?

/Jesper[/citat]

Avid säger precis vad du ska göra ju! =) Att det står kvar efter avinstallation? ominstalera Avid eller bara ignorera de tills du orkar instalera om Avid/systemet!