sulle Posted November 10, 2005 Posted November 10, 2005 Jag har nyligen kirrat Avid v 5.0 på burken och dribblar me böcker på nätet. Jag kan inte bestämma för vilken bok som är bäst och behöver hjälp. Jag har inga tidigare erfarenheter/kunskaper om Avid och vill ha bok som kan ta mig från nybörjare till professionell med lätta men ändå svåra steg. någon som har tipps? (Behöver inte va en bok, kan lika gärna va en DVD-skiva eller en kurs.) 0 Quote
p-a Posted November 10, 2005 Posted November 10, 2005 Muska Lipman AVID XPRESS PRO POWER Author: Steve Julin Publisher: Muska & Lipman/Premier-Trade Format: CHM Pages: 368 Size: 20MB ISBN: 1592001513 En bok som jag bara bläddrat i men som verkar vara bra. annars kan jag rekomendera några bra video-tutorials: http://www.desktopimages.com/ /p-a 0 Quote
pld Posted December 21, 2005 Posted December 21, 2005 Är det bättre fakta i böcker än i manualen? /Jesper 0 Quote
Recommended Posts