Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Någon som känner till något program där man kan tanka in filerna (.3gp) och redigera direkt? Alltså utan att konvertera först. Har provat diverse konverteringsprogram men det blir värdelöst, fel synkning bild/ljud osv..Jag har 5 små filmsekvenser på sammanlagt en minut som måste klippas ihop.

/Kjell

Postad

Har du provat Premiere Elements?

Saxat från Adobe's hemsida:

"Use the new Media Downloader to import video, audio, and still images from virtually any device, including DV and DVD camcorders, unprotected DVDs, digital still cameras, MPEG-4 video recorders, and cell phones."

Postad

Ja, jag har sett att elements klarar det men har ingen lust att köpa programmet bara för dessa små snuttar, adobe har dessutom ingen "try" för elements. Pro har jag laddat ner men får inte igång programmet. Måste vara klar i morgon kl.1600.

Postad

Annars har nokia ett program (gratis) som heter "Multimedia Converter" Den funkar riktigt bra för att konvertera .3gp med.

Sedan kanske ImToo och Xilisoft .3gp converters kan vara av intresse ?

Jag vet att Qt kan exportera till ngt sådant format fast om de va med ljud

kommer jag inte ihåg...

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...