salander Postad 9 november 2005 Postad 9 november 2005 Någon som känner till något program där man kan tanka in filerna (.3gp) och redigera direkt? Alltså utan att konvertera först. Har provat diverse konverteringsprogram men det blir värdelöst, fel synkning bild/ljud osv..Jag har 5 små filmsekvenser på sammanlagt en minut som måste klippas ihop. /Kjell 0 Citera
Rogge Postad 9 november 2005 Postad 9 november 2005 Har du provat Premiere Elements? Saxat från Adobe's hemsida: "Use the new Media Downloader to import video, audio, and still images from virtually any device, including DV and DVD camcorders, unprotected DVDs, digital still cameras, MPEG-4 video recorders, and cell phones." 0 Citera
salander Postad 10 november 2005 Författare Postad 10 november 2005 Ja, jag har sett att elements klarar det men har ingen lust att köpa programmet bara för dessa små snuttar, adobe har dessutom ingen "try" för elements. Pro har jag laddat ner men får inte igång programmet. Måste vara klar i morgon kl.1600. 0 Citera
Rogge Postad 10 november 2005 Postad 10 november 2005 [citat=salander]...tar, adobe har dessutom ingen "try" för elements.[/citat] Här finns tryout: http://softwareupdates.adobe.com/updates/product.jsp?product=101 0 Citera
badmood Postad 11 november 2005 Postad 11 november 2005 Annars har nokia ett program (gratis) som heter "Multimedia Converter" Den funkar riktigt bra för att konvertera .3gp med. Sedan kanske ImToo och Xilisoft .3gp converters kan vara av intresse ? Jag vet att Qt kan exportera till ngt sådant format fast om de va med ljud kommer jag inte ihåg... 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.