Guldragge Posted October 24, 2005 Posted October 24, 2005 Hej! Jag undrar om nån här vet hur jag gör för att rippa enbart ljudet från en dvd? Tacksam för hjälp Mvh / Ragge 0 Quote
sound_front Posted October 24, 2005 Posted October 24, 2005 [citat=Guldragge]Hej! Jag undrar om nån här vet hur jag gör för att rippa enbart ljudet från en dvd? Tacksam för hjälp Mvh / Ragge[/citat] Ska du ha ut ljudet från en redan pressad/brænd DVD-video? lættaste ær ju att bara spela av det i ty pro tools eller liknande program... Men ska du ha ut mer æn stereo vet jag inte... 0 Quote
simonrahnster Posted October 24, 2005 Posted October 24, 2005 Hej! Hade plockat in .vob filen i virtual dub och sedan "save wave" Har för mig att jag gjort så vid ngt tidigare tillfälle 0 Quote
Tomas T Posted October 24, 2005 Posted October 24, 2005 Har provat med DVD decrypter.Får då upp en lista med vob-filer som kan vara video eller ljud.Om den vob-fil som av storleken(näst störst)att döma är ljud och vob-ändelsen byts ut mot wav så kan den spelas upp i mediaspelare eller i redigeringsprogram. 0 Quote
Recommended Posts